Najczęstsze pytania

Czy muszę wysłać umowę w wersji papierowej?

Nie, nie musisz wysyłać umowy w wersji papierowej. Możesz przesłać umowę w formie elektronicznej, dołączając podpisany skan w zakładce „TRANSAKCJE” na Twoim Profilu Partnera.

Zapomniałem hasła, co mam zrobić?

Jeżeli zapomniałeś hasła, skorzystaj z opcji „Przypomnij hasło”, a otrzymasz swoje bieżące hasło na skrzynkę pocztową. Jeśli nie otrzymasz wiadomości, prosimy o kontakt z naszą infolinią.

Gdzie znajdę mój numer referencyjny?

Twój numer referencyjny to Twój login. Numer referencyjny można także znaleźć na wizytówce w celu szczegółowym. Jeśli masz trudności ze znalezieniem tego numeru, skontaktuj się z infolinią.

Kiedy realizowany jest przelew środków?

Przelew środków na Twoje konto zostanie zrealizowany w ciągu 21 dni od rozpoczęcia procesu.

Po jakim czasie mogę ubiegać się o dofinansowanie?

Możesz ubiegać się o dofinansowanie po jednym roku współpracy z naszą organizacją.